Egy tölgyfa élete

Egy tölgyfa élete

Szép az élet...

2012. július 27. - Quercus Robur

...és én is szép vagyok!

Nézzétek csak, egészen kivirultam:szep_az_elet.jpg

Mostanában csupa jó dolog történt velem:
- Először is, szépen körbegyomláltak. (Köszönet érte az erdésznek.)
- Aztán, végre esősre fordult az idő! (A képen is látszik milyen jó nedves a földem.)
- És végül, a bőséges fény és csapadék hatására elkezdhettem fejleszteni a hajtásaimat. Ugye látjátok a friss, sárgászöld leveleimet? Megmutatom közelebbről is az új hajtásomat: 

szep_az_elet_2.jpg

Világoszöld színe jól eltér a tavaszi, már megfásodott hajtásomtól. Ezt mind az elmúlt napokban, hetekben növesztettem szén-dioxidból, vízből és napfényből.

Ügyes vagyok, ugye?

A bejegyzés trackback címe:

https://tolgyfa.blog.hu/api/trackback/id/tr264681917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása