Egy tölgyfa élete

Egy tölgyfa élete

Légkondi

2017. augusztus 05. - Quercus Robur

Azt olvastam a neten, hogy a klímaberendezést a külső hőmérsékletnél legfeljebb 6-8°C-kal hűvösebbre szabad állítani, különben egészségügyi problémákat okoz. Hát, én bevallom, hogy ebben a hőségben 13°C-kal hidegebbre állítottam. Nézzétek csak:

33c.jpg

Nem hiszitek el, hogy 13°C-kal lejjebb tudtam venni?
Bebizonyítsam?
Íme:

46c.jpg

Ennyi volt a külső hőmérséklet! Sose becsüljétek alá, hogy mire lehet képes akár egyetlen fácska!

Hogy nem féltem-e a túlzott klímázás káros hatásaitól? Eleinte féltem, de aztán jobban elolvastam, miféle bajokat okozhat: torokfájás, tüdőgyulladás, izületi panaszok, szemszárazság, orrnyálkahártya gyulladása, fülfájás és hasonlók. Gyorsan rájöttem, hogy ezektől nekem kb. annyira kell félnem, mint nektek, embereknek a gyökérrontó taplótól, a kéregben költő szúktól vagy a gesztkorhadástól...

A bejegyzés trackback címe:

https://tolgyfa.blog.hu/api/trackback/id/tr6012721736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása