Egy tölgyfa élete

Egy tölgyfa élete

Kedves emberek

2014. július 04. - Quercus Robur

Mostanában nagyon kedvesek hozzám az emberek. Kezdődött azzal, hogy valakitől kaptam egy "mankót" a "gerincferdülésem" kiegyenesítésére. Aztán lepermeteztek lisztharmat ellen, aminek különösen örültem, mert tavaly  nagyon megkeserítette az életemet ez a betegség.

Igaz, ezután valaki elvitte a "mankómat", de nem nagyon bántam, gondolom neki nagyobb szüksége volt rá... Kicsit ferdén, de azért megállok a saját lábamon is.

Most viszont "mankó" helyett szederindából font "fáslit" kaptam, hogy mégis szép egyenesen álhassak. Így ni!

fonas1_k.jpg


Legutóbb pedig egy flakon vizet kaptam egy kedves embertől. Nagyon jól esett ebben a melegben!

viz_k.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tolgyfa.blog.hu/api/trackback/id/tr816473733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása